eroakirkosta.fi

tiistai 20. tammikuuta 2009

Luulitko, että kirjoitan sinusta?

Lähikaupan pihalla vieras setä tervehtii ja kehuu Kersanttia: on se hieno volvo, onko kakslitraane? Pakenen paikalta mahdollisimman nopeasti kotiini, johon kannelmäkeläisyys ei pääse sisään, mikäli ikkunat ovat kiinni ja teippaan postiluukun kiinni. Keitän itselleni teetä ja piiloudun peittokasan alle lämmittelemään.

Vietän tyttö-illan yksinäni keskittyen täysin itseeni, koska yleisesti ottaen se on parasta, mitä itserakas kakara pystyy tekemään. Menen nukkumaan heti Pasilan (jee jee, Pasila, jee, hei kaverit huomasitteko että se alkoi taas?!!) jälkeen. Herään 22.41, kun naapurin ovenrunkuttaja on palannut kotiin. Se varmistaa oven olevan varmasti lukossa nykimällä sitä illasta riippuen 40-60 kertaa. Toisaalta olen huojentunut siitä, että joku on ilmeisesti neuroottisempi kuin minä.

Tänään menen kuuden tunnin ajaksi opettelemaan, miten ajaa autoa. Ylihuomenna otan kasan rokotuksia. Tämä viikko paranisi vain....ööh, ei, kyllä tämä on täydellinen viikko.

3 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Kuulehan Kaikkis! Sun käsitys täydellisestä viikosta on vähintäänkin kummallinen. Hyvinkin sellainen.

Kaikkonen kirjoitti...

Tämä on kaukana täydellisestä. Mulla ei ole enää ensi viikolla hiuksia, kun olen ne repinyt tämän viikon loppuun mennessä kaikki pois.

Kata kirjoitti...

Vaiks viikonloppuna? Oon lauantaina viettämässä viehättävissä vihreissä vaatteissa aikaani kauppakeskuksessa, mutta sunnuntaina mulla ei ole mitään..