eroakirkosta.fi

tiistai 21. huhtikuuta 2009

long time no...nothing

Hej alla. Olen vielä elossa, vaikken ehkä kaikille ole viime aikoina elonmerkkejä näyttänytkään oikeastaan missään muodossa. Olen myös erittäin huono pitämään lupauksiani, sillä viime viikolla julistin isoon ääneen Naamakirjasessa, että päivitän blogiani ko. viikon aikana. No sitähän ei ikinä tapahtunut, mutta siihen sentään minulla on hyvä syy. En nimittäin vieläkään ole saanut modeemia, jonka tilasin jo lähes kaksi viikkoa sitten. Kävin siis ensin ostamassa vääränlaisen modeemin. Tai siis oikeanlaisen, jossa oli väärät nipunaput. Eli en saanut sitä seinään kiinni.

Laiskuus tekee laiskaksi. Olin melko tarkalleen ottaen kolme viikkoa tekemättä juurikaan mitään. Tai siis ainakaan töitä. Pämppäsin päivät pitkät, sairastelin, rakensin lisää pönttöjä ja makasin kotona. Katsoin Californiacationin ensimmäisen tuotantokauden melkein yhdeltä istumalta, joka oli ehkä viimeaikaisten saavutusteni kohokohta. Muutamana päivänä kävin salilla. Mutta vain SSS eli solarium - sauna - suihku. Minulla oli myös erikoiset treffit, joiden puolivälissä ko. mies päätti tiskata tiskini, koska ne ahdistivat minua.

Viime viikko oli maakuntamatkailun riemujuhlaa. Tein kaksi reissua Hyvinkäälle, yhden Järvenpäähän ja yhden Nurmijärvelle (tarkalleen ottaen hullunkuriseen Lepsämään). Osaan siis puhua jo näitä murteita virheettömästi.

Osaan nykyään unissanikin jo tilata juotavaa: "Holy diver tuplana tuoppiin". Otin sellaisen viimeksi alle 48h sitten. Samaisen yön aikana löysin rintsikoistani turkinpippuri-tikkarin.

Nyt jatkan töitä, joiden tekemisestä olen jo orastavan alkoholismin myötä hieman erkaantunut, mutta rähinällä mennään.

1 kommentti:

Mierolainen kirjoitti...

Sun pitäisi kyllä päivittää useammin.