eroakirkosta.fi

maanantai 9. helmikuuta 2009

Narkoleptinen narkomaani

Lääkärisetä määräsi minulle antihistamiineja tupla-annoksella.
Olin innoissani siitä, että olen vihdoin narkkari yhteiskunnan hyväksymällä tavalla. Päästyäni kotiin perjantaina, otin kasan pillereitä ja sammuin olohuoneen matolle. Heräsin samaisesta paikasta muutaman tunnin jälkeen ja siirryin sänkyyni nukkumaan, josta heräsin vasta lauantaina. Tänään nukahdin työpöytäni ääreen, vaikka nukuin hyvät yöunet viime yönä.
Mutta upeata on, että ihoni ei ole enää verillä. Jee.

Lauantaina sihteerit olivat ulkona. Oli kivaa ja jorattiin.
Taisin myös lähettää joitakin noloja viestejä juurikin SINULLE.
Eli te kaikki olette varmaan saaneet viestejä. Joista yksikään ei kuitenkaan päihitä viestiä, joka saapui puhelimeen lauantaina kello 02:32 Käytiin hakemassa mun puhelimesta lumihangesta Korsossa. Nyt taidan mennä takaisin kotiin.


PS. Olen todennäköisesti allerginen kloorille.
Mikä sinällään on perseestä, sillä harrastan vesijuoksua.

6 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Ei tullut mulle ainakaan viestin viestiä.

Kaikkonen kirjoitti...

Pahoitteluni. Haluatko, että korjaan asian?

Mierolainen kirjoitti...

:D Yllätä mut.

Kaikkonen kirjoitti...

Ole hyvä.

Mierolainen kirjoitti...

Yeehaw! :D:D:D

Kaikkonen kirjoitti...

Mä tiesin, että sä arvostat sitä.