eroakirkosta.fi

keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Kuumeilua, nöf nöf ja oink oink.

Olen todennut, että tiskaus tulee suorittaa bikinit päällä. Jostain syystä roiskin vettä koko ajan päälleni ja sählään muutenkin ihan kiitettävällä tahdilla. Ajattelin kysyä äidiltäni, putosinko lapsena portaita alas tai kenties jo syntymästä asti ollut jotenki kömpelö. Eilen näpyttelin viestin tuoreelle koulukaverilleni kehuskellen, että olen kömpelöin. Lähetettyäni viestin pudotin puhelimeni asfaltille. Tänään keskityin täysin pyykkeihin, sillä niitä ei nyt vaan voinut mokata. En edes minä ja en edes tänään.

Ja kyllä, minä olen nyt virallisesti opiskelija. Ainakin 6 tuntia viikossa.

Tony Halme yritti eilen iskeä. Ei nyrkillä. Selkäni on nyt kovin hiplattu. Aamulla minulla nousi kuume ja mietin johtuuko se flunssasta, mahdollisesta tulehduksesta jalassa vai kenties Viikingin maagisesta kosketuksesta. Joka tapauksessa olen tänään lepuuttanut jalkaani, sieluani sekä hermojani. Vielä kun joku toisi kotiini tupakkaa ja seksiä, voisin ehkäpä saada mielenrauhan. Pillu tai kulli; tänne heti nyt! Hop hop!!

Ei kommentteja: