eroakirkosta.fi

torstai 21. elokuuta 2008

Kuluu ne päivät näinkin

Ke 20.08.2008 klo 07.00 - To 21.08.2008 klo 07.00

24 h aikana voi tapahtua paljon. Tai sitten ei oikeastaan mitään.
Kyseisten 24h aikana olen...

-nukkunut 13h
-ollut töissä 8h
-ollut autossa matkalla töihin/töistä kotiin 1h

Tästähän jää huimat 2h yli! Miten olenkaan keksinyt sille ajalle tekemistä?!


Aamulla huimien yöunien aiheuttaman pöhnäisyyden keskellä kävelin autolle mitä ei ollut. Parkkiruutuni oli tyhjä. Näin sen jo talon nurkalta, mutta kävelin silti tyhjään parkkiruutuun huuli pyöreänä ihmettelemään mitä on tapahtunut. Se ei ollut siinä. Painoin jopa auton avaimen nappia, joka aukaisee ovet, jos se auttaisi autoani ilmestymään. Ei ilmestynyt. Pienen mietinnän jälkeen muistin, että olin jättänyt autoni talon toiselle puolelle, koska olin suunnitellut lähteväni HETI syömisen jälkeen. Höpö höpö, nukahdin kesken ruokailun sängylle. Onneksi olin laittanut herätyskellon soimaan, sillä heräsin todella vasta siihen.

4 kommenttia:

Kääpis kirjoitti...

hyvin säkin vedät. mä tekisin välillä noin, mutta kuule MÄ EN VOI. Riiviö pissaa omaan sänkyynsäkki jos se näkee että mä nukun...

Mierolainen kirjoitti...

Kevyttä univajetta havaittavissa?

Kaikkonen kirjoitti...

Höpö höpö. Eilen nukuin 17.00-20.30. Sitten pompin ulkona, menin nukkumaan klo 02.00 ja nukuin pommiin. Että vittu näin meillä.

Mierolainen kirjoitti...

Mites olis jos vaikka taas vähän päivittäisit..? Sulle kuuluu kumminkin kummia.