eroakirkosta.fi

torstai 18. joulukuuta 2008

222

Eräiden naisten keskustelu

Neiti A: kerro minulle, kuinka sanoa miehelle kauniisti että tämä on vain seksiä, eikä sen vakavemmaksi muutu?


Neiti B: hahahaha, nyt sanot sille, että ”sä olet P-A-N-O!!!”


Neiti A: ku ei voi silleen ilkeesti sanoo tai oisin jo tehnyt sen, mut tätä miestä en haluu suututtaa, ku meillä sattuu olee yhteisiä tuttuja....kerroinko muuten tästä jo sulle...?


Neiti B: kerroit kai joo, sillon ku käytiin kebiksellä


Neiti A: joo ei ei tää oo enää sama mies!


Neiti B: hahahahhahahahahhahahahahhaha, voi ei! senki hassu tyttö....no, mä olen tässä välissä kerenny jo käydä kuksii paria 19v kundia: eli mä en tuomitse ketään…ja siis mä panin näitä kahta peräkkäisinä päivinä


Neiti A: hahhhaaaa!!!!!! mulla oli ihan sama homma tos pari viikkoo sit! toinen lähtee ni toinen tulee, hyvä etteivät rapussa kävelleet vastaan:


Neiti B: joo, siis mä vein A:n kotiin klo 18.00 ja klo 01.00 otin B:n kyytiin


Neiti A: hahhaaaaaaa…hyi meitä!


Neiti B: me ollaan vittu parhaita


Neiti A: kerran lutka, aina lutka!


Neiti B: hahahahahahahah

3 kommenttia:

idieh kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Ei suinkaan vaikuta katkeralta tekstiltä?

Kaikkonen kirjoitti...

Miten kukaan löytää tuosta katkeraa?!

Taidat olla sama, joka on aiemminkin käyttänyt sanaa "katkera", tietämättä, mitä se tarkoittaa. Tarkista se ensin sanakirjasta muru, ja laita sitten vasta kommenttia :)