eroakirkosta.fi

torstai 18. joulukuuta 2008

Seikkailun yö

Viime yönä tapasin exäni hyvin pitkästä aikaa. Juttelimme mukavia ja lähdimme ajelulle. Päädyimme Pohjois-Tapiolaan, jossa olen viettänyt aikaa viimeksi teininä. Exäni pysäköi autonsa ja käski minun odottaa sisällä. Hänen äänensävynsä muuttui todella oudoksi ja huomasin hänellä aseen, joten heti hänen mentyään poistuin autosta ja lähdin juosten kohti läheistä metsikköä soittaakseni herra Kolkille. Herra Kolkki oli humalialaisena muutamien kilometrien päässä, joten jostain syystä juoksin metsään piiloon. Hetken kuluttua tajuni lähti ja pääni retkahti sammalikkoon.

Heräsin vanhasta kodistani Espoosta, jossa asuin aikoinaan vanhempieni kanssa. Exäni oli vierelläni ja rakensi pommia, koska minä tiesin liikaa. Hän sytytti pommin, mutta sankarillisena heitin sen tiskikoneeseen.

Sitten heräsin tähän aamuun kylmässä hiessä uineena tajuten, että on ihan kivaa olla sinkku.

Ps. Tahtoisin myös mainita, että jääkaapissa on tällä hetkellä vain kaljaa, skumppaa ja kossua.

3 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Jääkaapin sisältö kuulostaa aikas hyvälle, mulla on myös skumppaa ja bisseä mutta on siellä jotain mehujakin.

Kivat painajaiset sulla.

Anonyymi kirjoitti...

Mitäs vittua sitä on tullu vedettyä likka!?!?! Sanoinko, että jätät sen tinnerin juomisen, perkele!! Toivottavasti, et mua tarkottanu tolla Herra Kolkilla.
T:Pasilan Keisari

Kaikkonen kirjoitti...

Herra Kolkki on Kelju K. Kojootti.