eroakirkosta.fi

torstai 12. kesäkuuta 2008

Nuttura ja minihame tekee toimiston

Kuka helvetti kiihdyttää kakkosvaihteella sataseen asti? No minä. Mutta puolustuksekseni voin sanoa, että se oli vahinko. Ja minulla oli kiire.

Olen vihdoin varmistanut loma-aikani ja varannut (tyyriit ja epävarmat liput) kohti Espanjan lämpöä. Yritän lentää Madridin kautta käyttäen Finnairia sekä Iberiaa. Ilmoitin juuri lentoni numeron ystävälleni, joka (toivon mukaan) noutaa minut kentältä. Varoitin häntä vaan siitä, etten luota Finskin olevan ajallaan, joten en tiedä "lentoni" numeroa Madrid-Alicante-välille, sillä joudun luultavammin kävelemään kyseisen matkan, jolloin on mahdollista, että myöhästyn hieman suunnitellusta ajasta. Odotan silti innolla seikkailua episjengiläisten kanssa. Minulle on jo vähän lupailtu sangriantäytteistä iltaa salsaa tanssien (tosin vain jostain kumman syystä kauniimman osapuolen seurassa), vesipuistoa ja aamupiknikiä kattoterdellä.

Kanini sekosi eilen. Se löysi pakin, ja alkoi holtiittomasti peruuttelemaan. Siis se hypähteli taaksepäin. Törmäsi melkein keittiön kaapistoihin, sillä tietääkseni yhtäkään kania ei ole vielä varustettu peruutuspeilillä, mistä ehkäpä johtuu se, että heidän kuuluisi kulkea vain eteenpäin. Aikaisemmin olen jo todistanut sivuille hyppimistä, mutta pakitus on jo uutta. Kyseinen pieneläin on myös todistanut akrobaattisia taitojaan hyppimällä sängyltä takaperin voltteja lattialle. Mikään ei kohta enää yllätä minua, kun on kyseessä tämä eläin. Mietin nyt vain kahta asiaa. Mikä hänen lääkityksensä on, ja ennenkaikkea, miten niitä saa?!


ps. en usko olevani tarpeeksi vanha käyttääkseni sanaa tyyris, mutta menköön.

8 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Nastaa että päätit päivittää. Koskas lähdet?

Kaikkonen kirjoitti...

Lähtö on jo kolmen viikon päästä eli olen mielessäni pakannut laukkuni jo 17 kertaa. Ajattelin lähteä töistä (tai siis on pakko) hieman aikaisemmin ja suunnittelin tekeväni näyttävän episjengilähdön taksilla kentälle kesämekko päällä, lierihattu päässä, puuhelmet kaulassa ja isot aurinkolasit silmillä.

On kiva päivittää :)

Mä olen ollut huono bloggaaja uuden duunin takia. Siksi myös huono blogien lukija. Olen Miero-rakas todella rästissä sun kirjoituksista. Olen viikonlopun yksin kotona, joten saat tulla vierailulle, jos kykenet, ja voit lausua ääneen minulle postauksiasi.

Mierolainen kirjoitti...

Oh darn! Mä oon töissä tän viikonlopun tiiviisti. Tai emmä iltoja oo mutta ajattelin mahdollisesti maistaa alkoholia lauantaina ihan siihen vitutukseen, etten ole missään festareilla vaan täällä sateisella työpaikkakunnalla.

Sunnuntaina oon muuten mahdollisesti menossa Olariin siskopuolen konfirmaatioon. En tiedä miten sinne pääsee ja tärkeämmin miten sieltä pääsee pois. :D

Kaikkonen kirjoitti...

Pitääkö sun konfikseen jälkeen mennä vielä seisoskelemaan virallisuuksiin? Olarin kirkolta on meille pari kilometriä.

Jos pääset, niin tule ihmeessä. Siellä minä olen kanivahtina. Kämppis karkaa jonkun miehen matkaan mökille. Tai jotain, mikä muistuttaa minua siitä, että minä olen vanhapiika, jolla on kissojen sijasta kani.

Mierolainen kirjoitti...

Mä pääsen töistäkin vasta neljän jälkeen joten veikkaan konfiksen olevan ohi ja pitää mennä ja pönöttää vastentahtoinen hymy kasvoilla ihmisten seassa joista ei välitä.

Oon muuten aleegrinen kaneille vissiin. ;)

Kaikkonen kirjoitti...

Ou nou. Ei niin söpöille saa olla allerginen. Mut se asuu keittiössä ja meillä on yli 100 neliöinen asunto, joten etköhän joskus uskalla käymään :)

Mierolainen kirjoitti...

Kyseessä ei ole mikään tahdonalainen allergia. Ensimmäiset oireet ikinä tulivat kaikista maailman paikoista Suomen Nummelassa.

Mutta juu, enköhän mä sinne uskalla kyläilemään tässä joku päivä. Vastineeksi sun pitää tulla festaroimaan eräälle festarille tossa vähän yli kuukauden päästä.

Anonyymi kirjoitti...

Mitä vittua?? Ei nämä tiedän höpinät oo mitään valituksia!!11!!yksi

Saatana!