eroakirkosta.fi

perjantai 28. maaliskuuta 2008

Pojat moi!

Anteeksi Herra (lue: ei homo) L, mutta pakko sanoa, että vittu miten vitun upeeta, kun kaikki vitun vitutukset on vittu ohi, vittu jooh! Aivan.

Asiaan. Minulle ilmestyi eilen postia Philadelphian Church of Godilta. Töihin. Se oli Herbert W. Armstrongin (sympaattinen herrashenkilö alla) kirjoittama Mystery of the Ages.
Todella hienoja kysymyksiä heti kannessa, kuten "Kuka minä olen? Mikä minä olen? Miksi minä olen?". En nyt vaan suostu uskomaan, että tämä setä tietäisi vastauksen kysymyksiin. Sillä voi olla hyvä aavistus, mutta ei tietoa. Siksi tämä on pakko lukea.

Tänään on ehkä pakko syödä lounasta (olen kuullut, että normaalit ihmiset normaaleissa työolosuhteissa tekevät näin). Tarjolla nimittäin olisi kievin kanaa, yrttiperunoita, uuniperunoita aurajuusto-täytteellä, wokkivihanneksia ja hoki-kalaa. Siis hetkinen...hoki-kalaa?! Luulin sen olevan ruokalaji, mutta se olikin vähän kuin että "tänään tarjolla haukea". Masentaa niin paljon, kuin perjantaina vaan voi. Eli vittu ei niinku sitte vittu yhtään.

Ei kommentteja: