eroakirkosta.fi

keskiviikko 19. maaliskuuta 2008

Selvennöksiä ja sälää

Ensinnäkin se, että NAINEN sanoo autonsa olevan RIKKI tarkoittaa luultavimmin sitä, että siinä on vain 2,5 viikon seisomisen takia akku tyhjentynyt. Ja kyllä, tajusin tämän ihan itsekin ja ihan itse päätin käyttää tätä termiä RIKKI, siitä huolimatta, että se ymmärretään väärin. Eli siis sinä olit väärässä, en minä.

Totesin tänään entiselle partiolainen K-Mattiselle, että onpas ihanaa päästä pitkästä aikaa uimaan! Lause kuulostaa typerältä, kun se tulee ihmiseltä joka on juuri ollut 2 viikkoa ulkomailla 25-35c lämmössä ja uima-allas on ollut koko ajan käytössä. Mutta ei ei ei, tämä on AIVAN eri asia. Meille uiminen on sosiaalinen tapahtuma, jossa vaihdetaan viikon (joskus jopa kahden tai kolmen..) kuulumiset, uskotellaan toisillemme, että 40min vesijuoksu oikeuttaa ainakin kahdeksaan pizzaan ja kymmeneen tuoppiin sekä käymme jokakertaisen "nyt-mä-muutan-mun-elämän"-keskustelun. Sitä paitsi meidän uimahallilla (kenen muun se muka olisi..?) on poreammeet, terapia-allas sekä höyrysauna.
Ja kehtaattekin väittää minua stereotyyppi espoolaiseksi, pyh!

Aloitin loman jälkeen jälleen "uuden elämän" eli teen nyt uuden vuoden lupaukseni. Ainakin lisään liikuntaa, alan säästämään rahaa, en vittuile ihmisille (niin paljoa), tulen paremmaksi ihmiseksi, en enää ryypiskele ja käyttäydy huonosti sekä parannan maailman noin niinkuin yleisestikin. Ajattelin tämän kestävän noin viikon. Laitetaan vedonlyönti pystyyn, kauanko kestää?

Tiedottaisin myös, että minulla on nykyään lasit, joten nyt minä näen. Joten jos sanon sinulle, että "oletpa yllättävän ruma tänään", tarkoittaa se vain sitä, että olet aina ennenkin ollut se ihan sama persenaama, mutta nyt minäkin näen sen enkä sumeaa pärstääsi.

2 kommenttia:

Kääpis kirjoitti...

mitä vittua sitä on yritetty lupailla itselleen?? hä? kuule kaikkonen, luulis että sinä jos joku tiedät minua seuranneena, ettei tosta mitään tule!!!

Kaikkonen kirjoitti...

kuule sarkasmi!!!!! lue se nyt ihan alusta uudestaan ja mietitääns sit mikä tossa oli pointti...