eroakirkosta.fi

keskiviikko 26. maaliskuuta 2008

Taikajogurttia

Ystäväni opiskelee koulussa, josta kuulemma valmistuu tulevaisuuden työttömiä. Arvasit oikein; media-assistentteja. Tai noh, jos et arvannut, olet ehkä vajaa ja suosittelen sinulle Matinkylän amista (siel saa runkkaa autoi päivät pitkät ja oot ehkä kovin jätkä ever...).

Olen vannottanut ystävääni tekemään niitä HYVIÄ mainoksia, sitten kun Hän on vitun isolla liksalla vitun hienossa mainostoimistossa ja minä sitten keitän siellä kahvia, kun Hän on puhunut minut säälistä sisään. Minullahan ei ole koulutusta, kielitaitoa eikä isoja hinkkejä, joten suhteilla mennään. Oho, ohi aiheesti. Niin, niitä hyviä mainoksia eikä niitä jogurttimainoksia, missä eukot on jääkaapilla ihmettelemässä miten pieneen purkkiin mahtuu vitamiineja. Haloo?!

Jos ette jo muuten ole tajunneet, miten kaikki valmisruoka on tyhmää, pahaa ja saatanasta, niin katso tämä ja naura itsesi kipeäksi. Mainonta on parasta, kun se on valheellista.


ps. Kyllä Mertsi, tuoreesti sinkkuuntunut.
Pääsiäinen on täynnä taikaa.

3 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Ylipäänsä kaikki on parasta, kun se on valheellista. Kokemukset ja tunteet etunenässä (takanenä on missä?).

Kääpis kirjoitti...

hei urpå. matinkylässä ei ole enää amista. Se on enää todellisuudessa kasa paskaa.

Kaikkonen kirjoitti...

ei mua kiinnosta onko siellä enää amista; oli kun olin nuori ja minä elän sitä aikaa. turha nyt nussia pilkkua.