eroakirkosta.fi

maanantai 26. toukokuuta 2008

Alasti töihin osa 2

Viimeisen työviikkoni kunniaksi ajattelin nyt hakea toiset vaatteet autosta ja alkaa joogaamaan tyhjässä toimistohuoneessa. Se on nimittäin ainut asia, mitä tekee mieli tehdä nyt, kun kaikki mahdolliset nettisivustot on selattu läpi ja minulla ei vieläkään ole silppuria EIKÄ kuplamuovia.

Vieläkin pohdin, onko mahdollista saada potkut, jos on jo irtisanoutunut. Ja siis periaatteessahan millään ei enää ole väliä, sillä olen jo saanut työtodistuksen ja viimeinen tilinauhakin on jo saapunut ilmoittaen, että minulla on varaa lähteä kesällä episjengiläisten luo Torreviejaan. Paskaaks tässä, ei muuta kuin suomirap soimaan (oikeasti julmin asia minkä keksin). Äijät on äijii ja ämmät on ämmii, kun äijät on kännis nii ämmät on päät kii.


Sitten vielä viikon terveiset näin ilmaista tietä pitkin, sillä olen tuhlannut rahat, joilla olisin voinut maksaa puhelinlaskua...

ZINI parane pian! ei saa olla suu kipeä.
KÄÄPIS jaksamisia ja kiitos pipareista.
SUIKKELI senorita por favor!!!!!!
AINO mä tahdon kodin anttilaan. katso puhelintasi.
KAIKKI FACEBOOKISSA ITSENSÄ ESIM. KOH SAMUILLE MERKANNEET imekää lekaa.

2 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Tuli tosta kuplamuovista mieleen, oon ollut jossain vaiheessa työhistoriaa optisella varastolla duunissa. Siellä, pomojen tietenkin ollessa poissa, me hassuteltiin kuplamuovin kanssa. Isosta rullasta muutaman metrin mittainen kaistale maahan ja sellaisella sähköisellä pumppukärryllä yli. Valtava pauke syntyi. Ajettiin me myös niillä pumppareilla kilpaa varaston ympäri iltavuoroissa, oli todella kovat kisat ja sadasosista aina kiinni.

Jos mä toivottaisin kaikki thaimaalaiset imemään lekaa, mielikuva olisi jotenkin aika valmis.

Kaikkonen kirjoitti...

Äh...mun ulosanti on taas mennyt pieleen. Tyhmät episjengiläiset seikkailee Thaimaassa, Ausseissa, Perussa jne...mäkin tahdon..