eroakirkosta.fi

torstai 15. toukokuuta 2008

Onko juomani jääteetä, jos teeni on vain jäähtynyt kupissa pahanmakuiseksi?!

Viime päivien kommentit erilaisista vaatteista ja muodista yleensä ottaen sai minut tekemään omanlaiseni blogimerkinnän aiheesta. Innoittavia kommentteja olivat mm.

"Ootko käyny siellä Sellon Gina Triacotissa? Ihana valoisa liike ja oli kivaa ku kaikki on trikoota eli venyy ja paukkuu"

"Mä en edes tiennyt, että on olemassa spinning-pöksyjä"


Kyllä, minulla on erilaiset byysat spinningiä, joogaa, kävelyä ja latino-tunteja varten. Löysin myös eilen vaatekaappiani siivotessa vanhoja urheiluvaatteitani, jotka sopivat ensimmäistä kertaa useampaan vuoteen. Vaatekaapistanihan siis löytyy kaikkia kokoja anorektisesta ryhävalaaseen. Kokeilin eräitä housuja, joita olen viimeksi pitänyt erotessani kihlatustani. Ne eivät pysyneet ylhäällä. Ne oikeasti putosivat nilkkoihin. Vyön kanssa ne näyttäisivät haaremihousuilta.

Jotkin vaatteet kaapissani olivat vielä sen verran tiukkoja (Benettonin makkarankuori farkkumekko meni päälle, mutta vetoketju ei tahtonut taipua..), että edes minä en ole niin optimisti, että pitäisin niitä vielä ihan siinä tyrkyllä hyllyllä nenän korkeudella. Minähän olen luokitellut vaatteet aivan kuin kastijärjestelmään. Nenän korkeushan on ihanteellisin paikka ja kaikki vaatteethan taistelevat tästä suositusta paikasta. Jouduin lajittelemaan vaatteet varmoihin, kivoihin, semi-kivoihin, optimistin unelmiin ja pessistin hätävaroihin. Tuntui pahalta sanoa vaatteesta semi-kiva, koska pelkään niiden loukkaantuvan ja alkavan esim. purkaantumaan itsekseen yöllä. Ihan kuten ihmisetkin voivat syttyä itsestään tuleen. Tuosta noin vain.

Shoppailuni on viime aikoina rajoittunut Stadiumiin sekä postimyyntitilaukseen esim. H&M:stä. Minulla on jo vähän ikävä Indiskaa ja River co:ta. Odotan innolla lopputiliäni. Niin, taisin unohtaa mainita, että irtisanouduin eilen. Koska olen niin impulsiivinen.

10 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Hullua!! Päivittäisit useammin. Nytkin on aivan pihalla taas kaikista maailman tapahtumista. Hullua!! (reprise)

Kaikkonen kirjoitti...

Siis mitäh?! Mikä nyt on epäselvää? Kysy vaan :)ja kyllä mä päivitän usein...

Mierolainen kirjoitti...

Loparit, vaatteiden persoonallisuus, kaikki nuo naisellisuuden kummalliset ilmentymät (ENKÄ tarkoita, että olisit jätkämäinen). Pääsispä jo kotiin. Enää noin 50h siihen.

Kaikkonen kirjoitti...

Lopputilin ottaminen on arkea :) Ihan kuten makaronilaatikko tai volvoni eturenkaiden yllättävä kuluminen.

Ja minä olen ehkä jätkämäinen. Eilen pidin päälläni exäni risoja farkkuja ja löytämääni paitaa, jossa lukee "the more i learn about women, the more i love my motorcycle". Ja siinä oli vieläkin vähän verta, joka siihen tuli puoli vuotta sitten tapahtuneen muuton yhteydessä. Vaikka se onkin pesty sen jälkeen.

Mierolainen kirjoitti...

Heh heh, veri ei oikein vissiin poistu vaatekappaleista. Näin muistelisin. Mitenköhän sitä jaksaa olla duunissa vielä noin vartin, terassi huutaa LUJAA. Tänään juhlitaan, huomenna töitä. :D

Kaikkonen kirjoitti...

Mulla olisi vielä 35min tehokasta työaikaa, minkä ajattelin käyttää muuttopoikien vikittelyyn, tupakointiin ja perselihasten harjoittamiseen.

Mierolainen kirjoitti...

Jotenkin mä en ole yllättynyt. Meillä on muuten vieläkin ne bisset juomatta!

Kaikkonen kirjoitti...

Totta. Ja mä joudun luultavimmin ottaa limulinjan. Vielä pari päivää ehdoton tipattomuuskielto, ja sen jälkeen vielä olisi jonkin aikaa syytä olla varovainen...mutta mä voin eläytyä tunnelmaan laukomalla noloja juttuja, mitä kadun seuraavana päivänä, tanssia pöydällä "seksikkäästi" ja iskeä jokaista kaksilahkeista tai hameväkeä, joka vain tielle sattuu.

Mierolainen kirjoitti...

Sehän kuulostaa oikein hauskalle toiminnalle. Sitten vielä varuiksi aamulla sormia kurkkuun, että saa makkaraperunat oksennettua.

Kaikkonen kirjoitti...

Kyllä, juuri niin! Eilen olin katselemassa muiden ryyppäilyä ja oli oikeastaan aika hauskaa.