eroakirkosta.fi

torstai 27. marraskuuta 2008

*pim* olen hetero!

Asiakas Täti: Vitunmäestä paskaa huomenta. Tahtoisin valittaa ja hieman tuhota jonkun elämäniloa. Voitko sinä auttaa minua? Munkuti munkuti-runk runk..

Asiakaspalvelija Kaikkonen: Jaahas. Täyttäkääpä lomake "vituttaa ja ahdistaa" niin palataan asiaan ja tilulilulaa..

AT: Ja sitten vielä mussun mussun ja jäpädäbä...

AK: Jaahas. Siihen onkin sitten oma kaavakkeensa. Tule hakemaan. Tai sitten älä.


Pimahdin eilen todella. Töissä siis. En siis asiakkaille, sillä heille olen kuin kuollut ahven, joka kuuntelee kaiken. Ja ne on vain ihmisiä, joita pitää ymmärtää. Kilahdin eräälle toimistolaiselle niin pahasti, että adrenaline rush sai minut niin hyvälle tuulelle, että loppupäivän vain hymyilytti.
Miten tässä näin kävi?! Kiltti tyttö ei enää jaksanutkaan myötäillä jokaiseen haukkumiseen ja törkeään kielenkäyttöön, vaan pisti hanttiin saaden pomonsa poistumaan tytön huoneesta vihaisena ja säikähtäneenä ja samalla ansaitsi eräältä taholta huvittunutta kunnioitusta. Ei enää päällekävelyä kiitos. Kaikella on rajansa, eikä kaikkea paskaa tarvitse niellä.

Käytin eilen autoni huollossa ja se maksoi melko paljon. Sanotaanko nyt vaikka näin, että siihen meni 74% kuukauden nettopalkastani. Kuunnellesani autoni vikoja ja kallista kustannusta katselin uusia kiiltäviä Volvoja ja mietin olisiko fiksumpaa vain napata tuosta uusi matkaan. Toisaalta tahtoisin myydä autoni ja liikkua vain taksilla, sillä silloin voisin esim. olla koko ajan humalassa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"Asiakas Täti: Vitunmäestä paskaa huomenta. Tahtoisin valittaa ja hieman tuhota jonkun elämäniloa. Voitko sinä auttaa minua? Munkuti munkuti-runk runk.."

Haha, ihan kun tähän törmäisin viikottain duunissa. Vittu, kyllä asiakaspalvelu on parasta!

P.S Ka(i)kkonen, yleisö kaipaa seikkailujen päivitystä useammin kuin kerran viikossa. Ja ei selityksiä, minä olen asiakas ja aina oikeassa ja mäkäti mäkä...

Kaikkonen kirjoitti...

Mä yritän.

Kuka sie oot?

Otto Tiksistä kirjoitti...

Hyvä kun kilahdit. 60prossaa suomalaisista haluaisi kilahtaa pomolleen, mutta luulen että suurin vaan jupisee kahvitunnilla tai rasittaa perheitään loputtomalla töissä-oli-paskaa-marinallaan.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/11/16714&ext=rss&ls=talentum

Seuraava tutkimus kun tehdään aiheesta kuinka moni suomalainen haluaa olla koko ajan humalassa, aletaan päästä ytimeen.

Kaikkonen kirjoitti...

Hahah. Juurikin näin. Ja olen itsekin turhankin usein syyllistynyt ko. narinaan, joka rasittaa varmasti koko lähiympäristöä ja en itsekään enää jaksaisi kuunnella itseäni.