eroakirkosta.fi

torstai 6. joulukuuta 2007

Pelimies Kaikkosen hempeilyt

Ei tästä blogista enää tule mitään, kun ei oikeastaan enää ole mitään kummempia kyräilyn aiheita. Hihi, saatana (mä NIIIIN fanitan sitä maailman pienintä mummoa, joka näin sanoi).
Tai no, vähän harmittaa se, että eilen tuli veronpalautukset (noin 2:n vkon bruttopalkka) ja ne on tilillä, mihin minulla ei ole korttia (Nordea ei enää pitänyt minua kunnollisena kansalaisena) ja olen ehkä jopa mahdollisesti kai jotenkin onnistunut kadottamaan nettitunnukseni kyseiselle tilille. Mutta hätä ei ole tämän näköinen. Minulla on nyt Visa ja sitä kuuluukin vinguttaa.

Eilen käytin kuitenkin pankkipuolta kortistani (oli vielä palkan rippeitä marraskuun palkasta, joka tuli perjantaina) ostamalla IKEAsta (se saatanan kätyrikauppa *mutinaa&murinaa*) hyvin miehekkään kokoisen tv-tason. Sen sijaan miespuolinen kanssakärsijä hamusi kaikkea kivaa vuodevaateosastolta ja olin oikeastaan aika kade. Siis siihen asti, että pääsin itsekin uusien vällyjen väliin nukkumaan. Ja siis sainhan sentään sitä unta ruhtinaalliset 2½h.

"Tee mitä haluut, mut älä pane muita miehiä". Huimat on rajoitteet, mitkä Kaikkoselle on asetettu. Ja näyttäisi siltä, että Kaikkosen Pelimies-päivät ovat menneen kesän sateita. Tai jotain.

1 kommentti:

Kääpis kirjoitti...

HYI VITTU. Ihan niinku tää toisenpäivän kytevä darra ei riittäis ja sit tällästä oksetusta. HYI VITTU..