eroakirkosta.fi

perjantai 14. joulukuuta 2007

Qualities I look for in a partner

Hei hei, sie sie, voisin olla siun emäntäs...mikäli...

-Osaat pelata hyvin ristiseiskaa, sillä mikään ei ärsytä minua enempää, kuin ihmiset jotka eivät ymmärrä näin simppeliä peliä, ja tekevät siinä virheitä.

-Et vihaa juustoja/valkosipulia/kalaa/krapulassa tekemääni ruokaa, joka on puoliksi palanut pannuun kiinni, ja sisältää em. tuotteita.

-Omistat ajokortin (ja mielellään myös auton ja toivottavasti olet parempi kuski kuin minä), olet käynyt intin (mikäli sinulla on asevelvollisuus), ja sinulla on opiskelupaikka/työpaikka (ja käytkin siellä..edes joskus).

-Et ole sukulainen.

-Olet pidempi kuin minä (eli 158cm tai pidempi).

-Syöt Domino-keksejä oikeaoppisesti. Eli: keksiosuudet irroitetaan toisistaan kiertämällä. Ensin syödään se puoli, missä ei ole töhkää. Sitten vasta se toinen puoli. Ja tosi hc-tyyppi järsii vielä siitä töhkäpuolesta reunat ensin pois. Rock.




-Kestät kiukutteluani (ei pelkästään aamuisin ja krapulassa)-Ymmärrät miksi salilla piestessäni säkkiä kiroan nimeäsi, jos olet viime yönä valvottanut minua humalapäissäsi.

-Et valvota minua humalapäissäsi, jos minulla on seuraavana päivänä töitä.

Tätä päivitetään sitten koko ajan, ideoita otetaan vastaan...

Ei kommentteja: