eroakirkosta.fi

tiistai 18. joulukuuta 2007

Vit' mää mitää tee...

Tämä on niiiin julmaa. Ne meinaa pakottaa Kaikkosen joulun välipäivinä töihin! Eli siis ensin ennättää totutella viiden päivän ajan siihen, että saa oikeasti nukkua oikeita yöunia (pidempiä kuin 5h!!), vetää aamupalaksi maustekakkua ja irish coffeeta sekä katsoa vaikka koko päivän piirrettyjä täydet flanellivaatteet päällä. JULMAAJULMAAJULMAA.

MUTTA! Aina-niin-ovela Kaikkonen keksi ratkaisun. Kukaan ei nimittäin kertonut sille, kuinka virallisesti välipäivinä kuuluu olla. Joten THA MAASTERPLÄN (sori kaikkien teidän ei-pissisten silmien puolesta) on se, että se tulee töihin päällään mukavat välipäivä-vaatteet (no on se termi, jos mie sanon niin), tohvelit jalassa juomaan kaakaota ja katsomaan piirrettyjä. Oikein nohevana se saattaa ehkä vielä ottaa mukavan käperrys-asennon sohvalla ja vetää viltin harteilleen. Nyt sitten pitää vaan toivoa, ettei paikalla ole ihan älyttömästi ihmisiä. Tuskin on. Hullu vapaaehtoisesti töihin menee, kun voisi olla kotona vetämässä torstaiaamun upeita kalsarikännejä esim. halvalla viskillä.

Ainiin, jonkun täällä työskentelevän miehen vaimo ei anna paistaa kinkkua kotonaan, koska "sit se hajuu jää hengailee ympäri kämppää..". Eikö joulun kuulu haista hieman teurastetulle pikku nasulle?


PS. Lähetin vasta tänään joulukortit, sillä olen hyvin kiireinen ja tärkeä ihminen. Niin.

3 kommenttia:

Kääpis kirjoitti...

hei kuule kaikkonen. ootko sä oikeesti koskaan tehnytkään mitään varsinkaan töissä?

Kaikkonen kirjoitti...

juu, minä olen todella hyvä työssäni. eilen minua kutsuttiin tittelillä "kovan luokan ammattilainen". haha!

aino kirjoitti...

Minä en lähettänyt vieläkään. Mutta sun kortti tuli perille!

Ja meneekö ihmisillä päässä lopullisesti joku pieleen siinä vaiheessa kun ne menee naimisiin? "Olen henkilö x:n vaimo, minun on siis keksittävä mahdollisimman monta asiaa joita henkilö x haluaisi tehdä ja kiellettävä ne mahdollisimman väkiälyttömin perustein! Ihan vaan koska sen on lain mukaan tykättävä musta silti!"