eroakirkosta.fi

maanantai 28. heinäkuuta 2008

Kellokaan ei tiedä unettomuuden syytä

Perjantai/lauantai oli keskivertoa kivempi/tyhmempi...

KIVEMPI: Oli hyvät bileet, missä oli viinaa, joka maistui viinalta
TYHMEMPI: En tullut humalaan

KIVEMPI: En harrastanut mitään random-seksiä jonkun urvin kanssa
TYHMEMPI: En harrastanut seksiä KENENKÄÄN kanssa

KIVEMPI: Olemattomasta kännistä ei tullut krapulaa..
TYHMEMPI: ..mutta yön yli auki pidetystä ikkunasta flunssa


Yöllä oli vaikea nukkua, joten uneni rajoittuivat kolmeen tuntiin. Klo 5.03 mutisin jo ääneen MIKSEI UNI TULE ja tajusin, että kun herätyskelloa katsoo väärinpäin (yksi asennoistani, joilla koitin saada unta) kello sanoo EOS eli En Osaa Sanoa.

8 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

:D Hauska oivallus.

Mä nukuin viime yönä ikkuna raollaan ja se oli yksi parhaita päätöksiä tähän mennessä. Aamulla oli raikasta ilmaa ja olo oli hyvä ja voimainen.

Kaikkonen kirjoitti...

Mä kanssa nukun kesällä aina ikkuna auki (semmoinen kätevä katonrajassa oleva, ettei vedä), mutta mulla oli jo orastava flunssa, joten tää ikkuna-jutska oli vain viimeinen naula arkkuun. Nyt niiskutan ja kuulostan puhelintytöltä.

Mierolainen kirjoitti...

Puhelintyttöääni on aivan uskomattoman säväyttävä. ;)

Kaikkonen kirjoitti...

Joo, ja arvaahan onko mun koko päivän työ soitella vieraille ihmisille...mulla on tuossa varmaan 40 hengen pinkka joita pitää tavoitella puhelimitse.

Mierolainen kirjoitti...

:D:D:D

Ai niin, olet haastettu. Käys tarkastamassa mun blogi.

Kaikkonen kirjoitti...

Noniin. Tein työtä käskettyä. Ja masu on kipeä. Se vichy tais olla ilkeää.

Anonyymi kirjoitti...

Vittu sä oot sekasin saatana! Huhhuh!

Kaikkonen kirjoitti...

Psykiatrini on samaa mieltä. Kun kysyn häneltä asiasta, hän osoittaa seinäkelloa ja alkaa hyppimään sohvalla.