eroakirkosta.fi

torstai 24. heinäkuuta 2008

Sähling

Maanantaina luulin, että minulla on huono päivä. Olin väärässä.

Keskiviikkona luulin, että minulla on huonosti alkanut viikko.
Olin väärässä.

Minulla on huono KOKONAINEN viikko. Miten kaikki voi kusta näin pahasti, vaikka asiat ovat oikeastaan melko hyvin? Jälleen pääsemme kysymyksen ääreen; onko vika minussa?


Eilen yritin maksaa kalliita ostoksiani kuntosalikortillani. Niin, siis heti sen jälkeen, kun olin saanut KAIKKI ne kolme pullopalautuskonetta jumiin tungettuani sinne vääränmallisia pulloja ja tölkkejä. Tänään lähdin töihin eriparikengissä ja ihmettelin, miten Volvon polkimet tuntuvat erilaisilta. Mainittakoon vielä, että onnistuin saamaan henkilökorttiprintterin printtaamaan jokaista korttia 10kpl. "Moi, minä ja mun 9 kloonia tultiin nyt töihin".

Muutenkin asiat on vaikeita ja hankalia ja niistä ei saa puhua ja ÄÄÄÄRGH. Huomenna vois maistua vaikka raikas kesäjuoma eli kossu.

3 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Raikas kesäjuoma todellakin olisi paikallaan. Onneksi oon töissä koko saatanan viikonlopun ja tapan its

Anonyymi kirjoitti...

Vai kossu raikas kesäjuoma?? Millon semmonen on perkele päässy tapahtumaan? Vittu minä mitään kosshua juo, saatana! Vittu ponua päähän ja baanalle perkele! YEAH!

Kaikkonen kirjoitti...

Kossu on pirtsakan kesäinen, kun siihen tunkee pari mansikkaa.