eroakirkosta.fi

maanantai 7. huhtikuuta 2008

Illan saldo: Kadonnut kiroileva siili

Äh. Ei kannata lähteä ulos. Sieltä tulee vaan krapula, ja löytää seuraa vain tajutakseen aamulla, että se on iältään lähempänä äitiäsi kuin itseäsi. Saatananvittu. Ja ennen kuin niitä kysymyksiä alkaa satelemaan, niin eliminoin ne valmiiksi ilmoittamalla, etten ole pannut ketään tai mitään, minua ei ole viety putkaan, enkä normaaliin tapaani riehunut/etuillut/ämpyillyt taksijonossa (onneksi siinä jonossa tuli isoveljen exä vastaan, joka oli kovemmassa tinassa kuin minä).

Eilen itkin ainakin kolmen eri henkilön seurassa, sillä krapula oli iso ja vitutti. Onnistuin myös siirtämään oman krapulani tuoreelle exälleni, mikä oli ehkä hieman julmaa, sillä hän sentään tarjosi minulle krapulalimukkaa. No ei tarjonnut, itse menin jääkaapille, mutta kuitenkin.

Nyt tulee hiki ja vapina ja kaikkea, koska darrat eivät enää kestä vain yhtä päivää, vaan ne ovat peräti useamman päivän mittaiset tärinäfiestat (se on espanjaa, ja tarkoittaa juhlaa). Kaksi yötä olen jo nähnyt putkeen painajaisia (eikä känniyönä edes kuuluisi nähdä unta...?), ostin HUOLTOASEMA LIHIKSEN (voihan parsa ja purjo, multa tulee yrjö), olen varmistellut, että nimeni on vielä sama kuin ennenkin sekä ihmetellyt, että miksihän vitussa kukaan laittaa samaan paukkuun absinthia (sitä suomessa myytävää halpalitkua) ja jägeria? Ennätin jo juhlia sitä, miten mallikkaasti olin koko illan juonut vain kaljaa (ja vettä, koska tuli hikka) ja oli jo lähes varmaa, ettei kankkunen pääse kurkistamaan. Ja sitten nämä kaksi kohtalokasta paukkua. Helvetinperkele.


ps. Minulle selvisi, että paras keino saada miehestä totuus ulos, on hakata sitä käsivarteen verhotangolla. Täytynee kokeilla.

4 kommenttia:

ZindzA kirjoitti...

Heh, täytyypi kokeilla tuota vehotanko-kikkaa=)
Tiesitkö että, paras tapaa pitää mies, on aivastaa sen päälle kunnon aivolimat!

Mierolainen kirjoitti...

Absintti on aivan käsittämätön juoma, kuulemma. Mulla on kanssa vähän krapulainen olo, oli kiva olla työhaastattelussa heti kasin jälkeen. Haastattelija painotti monta kertaa sanoja "perinteikäs", "vanhoillinen"... Koita siinä nyt sitten olla, pitkillä hiuksilla ja krumeluureilla.

Lähe Kaikkonen kaljalle joskus?

Mierolainen kirjoitti...

En mäkään voi arkena oikein livetä, duunikiireet vielä pitävät mut otteessaan sillain, että oon huomisesta perjantaihin työkaupungissa. Perjantaina on kyllä tarkoitus lähteä radalle. Lauantainakin ehkä. En tiedä, mitään mistään ylipäänsä, enkä tästä aiheesta varsinkaan.

Mierolainen kirjoitti...

Tota, asiakaspalveluahan mä. :D Oli ehkä vähän väärä paikka mulle. Aivan sama.

Mites olis perjantai? Pitäiskö näitä suunnitelmia tehdä vaikkapa Facebookin kautta? Mulla on sellainen vainu, että salapoliisityöllä löysin sut sieltä.