eroakirkosta.fi

keskiviikko 16. huhtikuuta 2008

Olipa kerran Kaikkoska

Keksin kyräilylle äänen. Tietenkin kyrkyr. Ja siis jos jotain paskaa, niin jotain vähän vähemmän paskaakin, sillä viime kesäinen epä-Apinamme on palannut. Tervetuloa takaisin. Ja kuulinpa juuri, että olen juurikin niin riski, että minähän kannan mitä vain käsissä. Se ei siltikään tarkoita, että tahtoisin painavia möykkysiä kanniskella ilman apua.

Tosin tänä aamuna Kaikkosella ei ole mitään kyräilyn aihetta, sillä olo on mitä mainioin. Ja kyllä, kuten Mertsi jo paljasti, meillä on reipas viikonloppu edessä. Luulen, että tuollaisten tuntien jälkeen pitää mennä syömään Toroon (suosittelen) jokin pihvi ja ottaa lisukkeeksi jokin leikkele. Ettei jäisi äijyys vähemmälle.

Olen nyt taistellut exec-avainten, sarjoitusten ja yleisesti ottaen avaintenhallinnan kanssa lähes koko aamun ja siinä samassa huomasin olevani nero. Jos pussissa lukee varasto ja leimaus on ensimmäiseen kerrokseen, voisin tietenkin käydä ne pari hassua ovea, jotka ovat ensimmäisen kerroksen varastoja, kokeilemassa avainten kanssa. Ja voilá, ihmeellisten avainten mysteeri on ratkennut. Enää kahdet kummastuttavat avaimet ihmeteltävänä ja uskon, ettei niitä ole edes sarjoitettu mihinkään oveen. Ne on vain kiusaksi tuotu tänne aiheuttamaan minulle HARMAITA HIUKSIA. Todellisuudessa ne kuvaavat minua koko ajan, kun tuskailen täällä niiden olemassaolon syytä. Maailman parasta tosi-tv:tä.


PS. Tulisko joku kokoamaan mun sängyn? Ja kantamaan pöydän kellariin (ei ole hissiä)? Ja ottais veisselin mukaan, kun ei mulla ole.

13 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Rokrok, mä voin tulla kantamaan sen pöydän mun uskomattoman lihaksikkailla käsilläni.. =)

Toi viikonloppu on nyt vaan vielä vähän mysteeri, toi ukonretale ei osaa päättää että mitä se tekee, ja mul alkaa kohta mennä hermot.. =)

Kaikkonen kirjoitti...

Hehe, miehet on semmosia :D mut jos pääset tänää auttaa, niin voin keittää sulle kahvit, parantaa maailman ja muutenki olla vaik nätti.

Mierolainen kirjoitti...

Toron maine on kiirinyt pitkälle, jopa erääseen pieneen kaupunkiin muutaman kymmenen päässä Helsingistä. Oon joskus 10 vuotta sitten siellä käynyt syömässä, oli muistaakseni aika hyvää.

Kaikkonen kirjoitti...

Muistan käyneeni jo ihan pienenä (siis oikeesti paljon vähemmän läskinä) tyttönä siellä vanhempien kanssa. Ensimmäinen koti oli kilometrin säteellä ja se on ollut siinä AINA.

Anonyymi kirjoitti...

Mitä kuka häh on palannu? Minut kun on teljetty tänne poikien keskelle palvelemaan (vittuilemaan) niitä (niille), niin täältä ketään voi bongailla...

Kaikkonen kirjoitti...

No joku tietty kuriiri, joka ei ole Jesse :D Kiva kun Jocke-neitikin käy ILMOITTAMASSA OLEMASSAOLOSTAAN. Niin, on vähä vitun ikävä sua!! Vaikka niin, me taidettiin yrittää puhua la-su yönä mut mä en osannu.

Konsuli kirjoitti...

Ou mai diör, Jockeki täälä! I can only imagine ko ootta koittaneet puhua norskea alkoholin jumalaisen vaikutuksen alaisena! Möyr möyr möyr! =)

Kaikkonen kirjoitti...

kuka on katja...?

Anonyymi kirjoitti...

No juu, oli ihan hauska seurata vierestä, ku se toinen humalainen yritti puhua teikäläisen kans. =) Ja joo, olit naamakirjassa statuksena et blogimerkintä tullu. mullon vähä liikaa turhaa aikaa täällä töissä tänään. Muistelen tätä joutilasta hetkeä lauantai-iltana, kun roudaan jotain johdonpätkiä jonnekin.

Ja niin en tienny et se epä apina on ees poissa kuvioista ollu. höh. Näin hyvin olen kartalla kaikesta :)

Ainii ja käytäpä niitä aivosolujas ja mieti kuka toi katja vois olla, heti tiesin ku luin kommentin. Nyt pitäs sunki tietää, ku tän luet :) kihihih!

Kaikkonen kirjoitti...

tulee vain suikkeli mieleen mut en mää voi tietää :D

Kaikkonen kirjoitti...

vai katta?

Anonyymi kirjoitti...

Katja=Katta.

Kaikkonen kirjoitti...

mä oon niin vitun fiksu. ai jumalauta.