eroakirkosta.fi

maanantai 21. huhtikuuta 2008

Vodka tahtoo tulla juoduksi


Koska päätin luovuttaa yrityksessäni saada kamerasta ulos Vietnamin loman kuvia (ne on siellä ikuisesti), päätin päivittää ulkonäkötiedoitteen, eli laittaa mahdollisimman tuoreen kuvan.
Tosin tämä on otettu ennen torstaista hiusten muodonmuutosta, mutta ainakin siitä näkee, mikä nelisilmä (kiitos Passura) Kaikkosesta on tullut. Kuva on petturikavereiden läksiäisistä reilu viikko sitten. Kaikkonen on siellä oikealla, keskellä petturi ja vasemmalla toisen petturin serkku. Huomatkaa toki, kuinka edessäni ei ole ollenkaan laseja, vaan pelkät tupakat. Tästä voimme siis päätellä, että olen käyttäytynyt kovin siivosti. Tosin ihmetyttää, että farkkujen perseeseen on ilmestynyt 15cm pitkä repeämä.

Kävimme Kääpiksen kanssa joogassa perjantaina. Eli Neiti K ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen ja minä ensimmäistä kertaa ikinä. Kävelin koko viikonlopun kuin kanki perseessä, mutta oli se sen arvoista. Enkä usko, että olisin ollut niinkään spagettia, jos en olisi itsepintaisesti singahtanut lauantaina vielä hydrobiciin ja temponut siellä itsestäni kaikkea irti. Nyt olen vain vanha ja kankea, joten tänään luvassa pelkkä venyttely.

Olen jotenkin onnistunut täyttämään kalenteriini jokaiselle päivälle jotakin, mikä on todella naurettavaa. Yleensä kalenterissani lukee korkeintaan syntymäpäivät. Nyt siellä kimaltelee (töissä on kimalletusseja, entäs sitten?) erinäisiä liikuntatunteja, hiustenlaittoaikoja, tapaamisia kavereiden kanssa (joita en yleensä ikinä sovi näin etukäteen..), omaohjaajan kanssa tapaaminen (pelkään sen olevan kuin piirretty, jossa minä olen se pieni vinkuva possu ja tämä Herra V raipalla vauhtia tahdittava sadisti), Lintsille meno (jos ehkä kenties mahdollisesti..?), synttärit sekä krapula. Mitä muuta voi ihmisen elämään mahtua?! Pitää varmaan kohta jäädä työttömäksi.

Niin, ja äiti lähtee Rhodokselle, joten meille saa tulla yökyläilemään. On niin kovin pelottavaa olla yksin, enkä osaa käyttää saunaa. No ei sen puoleen, että Marja-Leenakaan osaisi, kun se viimeksi lämmitti sen 120-asteiseksi.


PS. Aino: kyllä, tuosta paidasta todella TULEE läpinäkyvä, kun ottaa salamalla kuvan. Kiva.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Mierolainen kirjoitti...

Parhaista vaatteista tulee läpinäkyviä salaman kanssa. Hollywoodin kaunottaret eivät tätä onneksi kovin usein muista ja hyviin tapoihin kuuluukin tepastella punaisella matolla vailla rintaliivejä.

Miksi VITUSSA ei voida piirrustuksiin merkitä kaikkia tarvittavia tietoja, mähän oon aivan kusessa ennakkotehtävän kanssa?!?

Kääpis kirjoitti...

MII :) hehehe, Neitoinen K on tänään vireessä. Mun pitää kans hankkia kalenteri. Mennääks shoppaa sellanen kiva Hello Kitty tai muu erittäin tyttömäinen kalenteri mulle? :)

ps. MÄKI haluun glitteri kyniä :D

Kaikkonen kirjoitti...

Kerrohan nyt Miero mihin ihmeeseen olet pyrkimässä?

Ja Kääpis saa mitä tahtoo. "Mami tahtoo, mami saa".
Ja mulle uikkari, toppeja, pitkähihaisia paitoja ja öh...lihaksia. Saako niitä ostettua stadiumista?

Mierolainen kirjoitti...

Mä haen sellaiseen kouluun, että musta tulee hermoheikko ja alkoholisti vuoden loppuun mennessä. Jos sinne pääsen, voin vähän tarkentaa. :D

Kaikkonen kirjoitti...

Hahaha, kuulostaa kivalta :)