eroakirkosta.fi

maanantai 14. huhtikuuta 2008

Love is in the air

Tsädää! Olen rakastunut! Vanha suola janottaa, eli vanha tuttu rakas on takaisin kuvioissa. Vietämme rakkaani synttäreitä "uudessa" kodissa Kehäkettusen kulmilla la 26.4 noin klo 18 lähtien. Yritän tehdä boolia, mutten lupaa mitään, joten ottakaa omia juomia mukaan. Ilta jatkuu baarin tai sitten ei. En minä tiedä.

Kyllä, tein myöhäisen uuden vuoden päätöksen olla hieman itsekkäämpi ja itserakkaampi. Mertsi ainakin tajuaa, jos ei muut.
Eli jos et vielä ymmärtänyt, on Kaikkosen synttärit ja te kaikki vastahankaajat, jotka ette vielä Facebookissa ole, saatte informaation tätä kautta. Ennen lähetettin kutsut, sitten soitettiin, sitten tuli tekstiviestit ja sähköpostit. Nyt se on enää blogi tai FB, koska en vain jaksa enempää.

Ainiin Eräs Saara. Apinoin vahingossa blogitekstiäsi lauantaina, kun tapani mukaan hain itselleni kaksi juomaa kerrallaan tiskiltä (istuin niin vaikeasti...ja äh, olen alkoholisti) ja muiden ihmetellessä totesin olevani sen arvoinen. Ei kukaan voi rakastaa itseään näin paljon.

13 kommenttia:

Kääpis kirjoitti...

kuka mitä hä? ja vitun lehmä mulle et taas kerro mitään... perkele.

Kaikkonen kirjoitti...

lue tarkemmin.

Kääpis kirjoitti...

älä vittuile mulle maanantaisin.

Kaikkonen kirjoitti...

en mä vittuile. ite et vaan osaa lukee hölmö.

Kääpis kirjoitti...

kiitos.

Kaikkonen kirjoitti...

ole hyvä.

Mierolainen kirjoitti...

Onko nää niitä suhteita jotka on / ei ole, on / ei ole, on / ei ole... olemassa? Se voi olla ajoittain ihan hauskaakin toimintaa. Vissiin.

Mierolainen kirjoitti...

Ahaa! Olen ymmärtämätön houkka. Onnea siis! :D

Mierolainen kirjoitti...

Sä kirjoitit niin etevästi, että me kuolevaiset ei pysytä perässä. Ihan kohta alkaa Hot Fuzzin toinen yritys. Tapahtuu kyllä paha virhe, eli syön samalla. Ehkä nukahdan.

Kata kirjoitti...

Mä taidan sitten olla vaan superfiksu ku ymmärsin ensilukemalla =)

Kaikkonen kirjoitti...

mertsi osaa :D

Kata kirjoitti...

hyvä että joskus, nyt tuntuu että mä en osaa enkä tahdo osata noiden kommarifemakoiden vuodatuksia.. :D

Kaikkonen kirjoitti...

Äh, joo. Jätä ne omaan arvoonsa.