eroakirkosta.fi

torstai 10. huhtikuuta 2008

Kanki-Kaikkonen tässä terve

Uudelleensyntynyt Pelimies Kaikkoinen tahtoisi vedota kaikkien (blogilistaltani löytyvien) blogien bloggaajien bloginmustiin sydämiin toivomalla useammin postauksia *pliispliispliispliispliidehei*.
On tylsää ja kohta tahtoo rälläkkä laulaa.
Kurjuudesta pelastaa monet hyvät nettishoppailun sivustot (kuten Mulletoi, H&M ja Kitsch). Päivän saldona 154,30€ rehellistä tuhlausta, minkä uskon olevan enemmän, kuin päivän palkkani.

Valitettavasti minulla ei nyt ole muuta kerrottavaa, sillä oikeastaan minulle ei kuulu juurikaan mitään. Ei hyvää eikä huonoa. Olen jo selvittänyt pääni nelisen kuukautta vallinneesta epä-sinkkuudesta ja nyt alkaa taas tuntea itsensä oikeaksi. Aino, suostuisitkohan taas tunnistamaan minut pitkästä aikaa? Lupaan olla taas se 16-vuotias tyttö, joka saattaa joskus vahingossa näyttää lutkasihteeriltä ja polttaa tupakkaa ketjuun niin paljon, ettei edes välillä ennätä puhua.


PS. Miksi Hennesin isoin rintsikkakoko on 80C? Miksi?!

PPS. Kummalle saa nauraa enemmän, lapselle vai koiralle, kun se kävelee lasiseinää päin?

6 kommenttia:

ZindzA kirjoitti...

Riippuu siitä kumpi on niin tyhmä että nousee ylös ja tekee sen uudestaan, kun sitäkään ei oikeen voi sanoo tekeekö sen koira vai lapsi...

Kata kirjoitti...

Koiralle, kun ne on niin pöhelöitä etteivät ymmärrä sitä lasiseinää suraavallakaan kerralla =)

Kaikkonen kirjoitti...

Ei. Mä uskallan epäillä tuota. Perusteluni on se, että lapset on AINA tyhmempiä, kuin eläimet.

aino kirjoitti...

Koko ajan blogaan enempi ja enempi ku tairekupla puhkes! (No enkö muka suorita ihan kivasti hä?) Kaljalle? Huomen-perjantain, joskus päivällä? Jos tulisin vaik hakee sut töistä? Tai nähtäis Kamelissa ku oot saanu autobiilin himaan? Oon ollu sulkeutunu, mutta sitä ei kande ottaa henkilökohtaisesti. Mulla onki asiaa, pitää avautua. Ei ihmissuhteita, sentään, mutta muuten.

Ai ni! Ja ens maanantaina aion vetää arkikännin! Enkä viel ees tiedä, et miks!

Kääpis kirjoitti...

Sun kanssa pitää olla samaa mieltä siitä, että lapset on aina tyhmempiä kuin eläimet. Mä kiroilen myös ihan samaa tän henkkamaukan tissikoon kanssa. Onks niillä vitun sveduilla niin vitun pienet tissit keskimäärin? Mun alko eilen tehdä mieli kaljaa.

Kaikkonen kirjoitti...

Jos perjantai on arkipäivä, niin eikös perjantaikännikin ole arkikänni?