eroakirkosta.fi

keskiviikko 23. huhtikuuta 2008

Yllätys

Onpa ihan kivan yllättävää, kun yllättäviltä tahoilta tulee ööh...yllätyksiä. Tänään osaan vain yhden sanan, enkä osaa näköjään sitäkään käyttää.
Rutustun töissä penkillä kipeiden vatsalihasten kanssa ja kulutan aikaani haaveilemalla postipaketeista, joiden olisi jo pitänyt tulla. Niin ja toki pelkään tulevaa pilates-tuntia, jonka uskon repivän viimeisetkin rustot (ja ne kaikki muut jutut) irti toisistaan ja niistä muista jutuista.

Mielestäni siinä ei ole mitään vikaa, jos aikuisten julmalla leikkikentällä (lue: työpaikkani) pidetään farkkuja ja huppareita, vaikka tämä erään tahon (se-kenen-nimeä-emme-lausu) mukaan onkin saatanasta. Mutta miksi, oi miksi, täytyy pitää koko päivä hupparin huppua päässä? Onko sulla, poika, kylmä?! Sullahan on pipokin siellä alla! Ja sama se vaikket olisi edes vaivautunut pukemaan noita nilkkakoristeita, joita kutsut farkuiksesi. Ei ihme, että persettä paleltaa, jos ei pidä housuja huhtikuussa.

Niin. Ja sain eilen raitoja päähäni. Edellisestä johtumatta, tunnen itseni Maija Poppaseksi. Ja miksiköhän? Niin, kerropa se minulle.

11 kommenttia:

Kääpis kirjoitti...

Hej Majjis ;) Mary Poppins :D Mina tanaan iloinen. Sina tanaan olla kans ihana. Jooko? Mina ei kayta hupparia ja pipoa, selkis? :D:D:D

Mierolainen kirjoitti...

:D

En osaa muuta sanoa, oon tylsä ja kuumeessa. Tarvitsen hampurilaisia.

Kaikkonen kirjoitti...

Ou nou nou nou! Ei saa olla kipeänä! Mä teleporttaan sulle hyvää mieltä ja siinä ohessa mun hitusen krapulaisen oloni. Mä en ansaitse tätä. Mä uskon vakaasti, että joku kaveri on ollut eilen ryyppäämässä, huomasi aamulla valtavan krapulan ja teleporttasi sen mulle. Nyt syön ruissaria ja näytän...noh..

Mierolainen kirjoitti...

Mä ihmettelen, ettei ole tämän kovempaa krapulaa. Olin eilen todella kovasti kännissä. Tärisin sitten koko yön peiton alla, leuat hakkasi niin kovaa, että pelkäsin hampaiden menevän paskaksi.

Kiitos teleportaatiosta, kohta aukeaa onneksi mäkkäri joten saan aamupalaa.

Kaikkonen kirjoitti...

Niin, eli sinä senkin horo siirsit krapulasi minulle! Häpeä ja öh...no, häpeä pelkästään.

Mierolainen kirjoitti...

Näin on saattanut tapahtua. :D

MIKSEI OLE IHMISEN PUOLELLA liikkeet? Makuuni aukeaa YHDELTÄTOISTA. Ei ole mitään järkeä enää missään. Että, haistakaa vittu videovuokraamot ja kaikki muut jotka aukeatte niin myöhään. Minä tapan. :D

Kaikkonen kirjoitti...

Se on kyllä julmaa, kun tahtoisi leffoja (ettei tarvitse muistella edellistä iltaa), kardee, ranuja, böikkiä ja limua...

Mä tahdon nyt vaan kotiin.

Mierolainen kirjoitti...

Kardee = karkkia? Ranuja? Böikkiä (nussia?)?

Espoossa on vissiin ihan oma kieli.

Kaikkonen kirjoitti...

karde=karkki
ranu=ranulit=ranket=ranskalaiset
böikkä=hampurilainen
kuksia/nussutella=nussia

näitä kaikkia tarvitsee krapulassa.

Mierolainen kirjoitti...

Niin tarviikin. Onneksi noista mahdollisia on karkit, limu, hamppari ja tikkuperunat. Lähden nyt hakemaan niitä. Ehkä ostan jonkun leffan kostoksi Makuunille.

Kaikkonen kirjoitti...

Hahahah. Muista lähettää siitä vielä sähköpostitiedote makuunille :D