eroakirkosta.fi

maanantai 8. lokakuuta 2007

Olinko?

Se, kuka kehtaa väittää, että Teinikännääjä Kaikkonen olisi ollu lauantaina humalassa on väärässä. En ollut. Olin kovin sivistynyt ja hyväkäytöksinen nuori ihmisyksilö, joka pitää rumasta karaokesta ja vieraiden kanssa väittelystä, vaikka olisi selvinkin päin. Koska olin niin kovin skarpissa tunnelmassa koko viikonlopun (olin olin), tein muutamia havaintoja:

1) Savonlinnalaiset ovat hauskoja. Etenkin, kun he ovat humalassa. Ja vieläkin enemmän hauskoja, ku olet itse juopunut.

2) Vain Vantaalla voi tulla klo 3 mellakkavarusteisiin pukeutunut poliisipartio vastaan alikulkusillan alla kyselemään, olemmeko mahdollisesti huomanneet henkilöä haulikko kädessä. Emme olleet, damn.

3) Jos juo tequilaa, sitä ei välttämättä muista seuraavana päivänä, ennen kuin näkee sitruunan.

4) Ja sitten toki vielä muutama: jos pompit sängyllä liian kovaa, se menee rikki. Jos riuhdot vessan ovea liian innokkaasti, se lähtee saranoiltaan. Jos laitat paidan väärinpäin päälle, joku luultavimmin arvaa, mitä olette tehneet kylpyhuoneessa.

ps. kännissä olen ääliö. tasapuolisesti kaikille iso KIITOS JA ANTEEKSI.

1 kommentti:

Sinpula kirjoitti...

Kohta nro 1 pitää erittäin hyvin paikkansa! (paitsi sillon kun huomaa oman sängyn menneen rikki kyseisten henkilöiden toimesta)Ja tuo kakkonen, mitä ihmettä?

Kiitos vielä kun kävit edustamassa Kaikkosten jaloa sukua :)