eroakirkosta.fi

torstai 25. lokakuuta 2007

Tekstarit kertovat 8kk tarinan?

Olen nyt menneen 8kk aikana säästänyt joitakin tekstareita syystä ja toisesta. Voisin jakaa iloa (koska mielikuvitukseni ei nyt riitä muuhunkaan. Tee ite paremmin.)

"Senioria ei jätetä." Arja Karhuvaara 136 Kokoomus Helsinki
Sain äänestysvinkin vaalien alla ystävältäni. Sori Arja, et ihan ajanut asiaani.

ja se on mustikkamaa eikä mansikkamaa, hassu tyttö, kalja-jenni :P
Olin ehdottanut Korkeasaareen menoa huhtikuussa Mansikkamaan kautta. Hmm, kiitti Katri Ylander, MÄ SYYTÄN SUA. Ja puolustuksekseni voin sanoa, että olin JKL:ssä humalassa.

Ei jumalauta.
Vappuviikkoa edeltävä viikko (jolloin teekkarit oli jo kännis. Niin ja me) meni ihan putkeen. Kandeeko juoda torstaina, häh? No ei.

Haha, kannattaa! Pitää sitä juhlia kun ei ole vielä 22 eli vanha.
Aloitin synttäreideni juhlinnan ajoissa ja tämä viesti on ainut todiste siitä, koska itse en enää muista mitään (koska olen niin vanha?)

Aijai.. sulla alkaa poro-porvarin tyyli vähän rapistua, kun bussilla meet...
Myönnetään. Olen liikkunut (muistaakseni) 6 bussimatkaa tämän vuoden puolella. Julkiset vihaa minua ja tunne on molemminpuoleinen.

Molemmat hyväksytään, ruoat on suositeltavampi...
Anonyymi kielenkorjaajani on vain tekstarin päässä. Kiitos niistä (helvetin monista).

Hey you! Happy birthday! What are you going to do this night? 1 kiss
Italiassa kielioppi on arvossaan ja suukot ovat säännösteltyjä.

Niin se meikkaus. Vittu mä olin seksyn näkönen. olisin pannu :D
Miespuolinen ystäväni olin yhden (ilta)päivän kovin feminiinisenä. Damn, missasin.

Pieni sievä tyttö 53cm ja 4376g
Exälläni oli hyvä huumorintaju siitä, mikä on pientä ja sievää. Huhhuh.

Terve! Mihin aikoihin ootte täällä? Boolit ois pöydässä jo!
Eräs anonyymi Kaikkonen oli huolissaan, että joutuisi juomaan pari kulhoa yksin. Onneksi riensin ritarillisesti Lappeenrannasta Savonlinnaan avuksi. Ansaitsen mitalin.

It's a boy! 5600g ja pötkyläinen! Vaaleaturkkinen ja pehmoinen Nalle kotiutui tänään meille ja huomisesta lähtien saa (täytyy) tulla kyläilemään!
Olenko paha ihminen, kun fiilistelin tätä puppya enemmän, kuin kevään aikana syntyneitä vauvoja yhteensä?!

Huomenta!Kuinka siellä aamukahvit sujui? Änkytätkö punasena JORMALLE* jotain? :D PYYHI SE KUOLA SUUPIELISTÄ JA TEE TÖITÄ!!! XD
*Nimi muutettu. Viesti tullut työkaveriltani toiselta puolelta kehää aloitettuani uudessa työpaikassa kesäkuussa ja havaittuani sieltä löytyvän yli 100 raksamiestä.

Vain kontulasta voi löytyä tienvarresta lohi. (Ja kuva mukana siitä lohesta)
No eikai tätä tarvii selittää?! Informatiivinen aamuviesti.

Jees jees diipa daapa..Ja mä oon Reino Ypäjältä, harrastan potkukelkkailua ja savenvalantaa. Viikonloppuisin irroittelen kuivattamalla pekonia,ja katson pyöräilyä.
Voin olla väärässäkin, mutta olin havaitsevinani sarkasmia.

...Sain vihdoinkin vedettyä joulukuusen pienestä mutta lihaksikkaasta perseestäni, ja kalja pelastaa illan...
Mikä meininki?Möksäätkö kun et vastaa?
En möksännyt, jäin sitä pyllyä miettimään. (Se on selitykseni ja siinä pysyn. Siis minähän en unohtanut puhelintani baaritiskille, koska minä [=erehtymätön] en mogaa ikinä MITÄÄN.)

Mis beibs oot?
Tämä tuli heteromiehen puhelimesta pari viikkoa sitten. Olin siinä 10m päässä (niin, mentiin samaa matkaa siihen baariin, eikä se nyt niin iso ollut.)

Kyl sekin passaa jos ei haittaa et oon alasti... :P
No ei tietenkään; ihanaa kun ihmisiä ei enää edes tarvitse kannustaa alastomuuteen.

Moi. Googletatko mulle mikä tai mitä on nefriitti? Mä haluan tietää. Mua kiukuttaa koska mä en tiedä.
Tietopalvelu Kaikkonen palveluksessanne 24/7.

Joo ja tää tyttö on ihan uskomattoman ihana ja hyväksyy vielä mun jalkapallohulinat :D oon aika pahasti in lööv :P
24-vuotiasta isoveljeä viedään ja kovaa. Onnitteluni.

Sitten tietty kaikki tuhannet onnitteluviestit, osoitteet ja "kiitos ja anteeksi"-viestit, joita on aivan liikaa.

Ei kommentteja: