eroakirkosta.fi

keskiviikko 31. lokakuuta 2007

Päivän urpå.

Vittupää Kaikkonen on ollut kovin iloinen siitä, ettei työskentele enää ns. normaalissa asiakaspalvelussa, eli esim. kioskilla, kaupassa tai burgermaailmassa, missä joka päivä ääliöt saivat minut tuntemaan tosi nollaksi. Tuli melkein itku, kun luin joitakin juttuja Erään Saaran linkittämästä Aasiakas-sivustosta. Tuli mieleen McDonald's ajat, jolloin mieleenpainuvin kiukkuperseasiakas tuli valittamaan hampurilaisestaan. Herra kun oli tilannut McChicken aterian, ja vaati saada uuden hampurilaisen, sillä ensimmäinen sisälsi kanaa, mikä oli hänen mielestään aivan uskomattoman typerä virhe JOPA mäccärimyyjiltä. Niin.
Toki myös asiakaspalvelijat ovat monesti epäpäteviä/laiskoja/muuten vaan tyhmiä. Mutta hekin ovat vain ihmisiä ja ainakin välillä yrittävät parhaansa.

Pitkään aikaan ei ole ollut asiakkaina tämmöisiä juntteja, jotka eivät omaa minkäännäköistä käytännöntajua, mutta tänään sekin taas pitkästä aikaa tuli vastaan. Joten tässä sulle:

Jos olet niin tyhmä, ettet ymmärrä mitä tulisi tehdä, kun tiskillä olevassa lapussa lukee "minut tavoittaa numerosta 040xxxxxxx", se on sinun häpeäsi. Joten turha minulle huutaa, että olisin ollut puoli tuntia poissa. Olin alle 5min hakemassa kiireellisiin papereihin allekirjoituksia. Jos ajantajusi on niin huono, ettet erota 5:n ja 30:n minuutin eroa, olet tyhmä ja (erään Saaran sanoin) toivon sinulle syöpää.

1 kommentti:

Kääpis kirjoitti...

Säkin alat ymmärtäämään, että ihmiset on ihan perseestä. :) asenne oikea. Ota musta enemmän mallia pissikseni ;)