eroakirkosta.fi

tiistai 16. lokakuuta 2007

Rajoituksia

Aamulla yritin pukeutua pelkkään mustaan, koska tänään oli synkkä päivä, mutta huomasin olevani siihen liian blondi.

Ajaessani töihin yritin kaahata, etten myöhästyisi, mutta tajusin autossani olevan mopokone, enkä pääse sillä kiilailemaan, kuin Ritari Ässä konsanaan. (Ja ei sitten mitään kettuiluja mun autosta, se on hidas mutta rakas.)

Töissä yritin puhua selkeää kaunista suomea (ja välillä vaihtoehtoisesti englantia) tärkeille vieraillemme, mutta suuni oli juuti täynnä kuivaa leipää, minkä ansiosta suustani tuli ulos murusia ja höpölöpö-mölinää.

Työpäivän puolessa välissä onnittelin itseäni siitä, että olin viimeisen 4:n päivän aika polttanut 5 tupakkaa ja ajattelin aloittaa lakon. Eli siis YRITIN aloittaa lakon, kunnes eräs Höhlä-böö tuli tupakoidensa kanssa ja poltin puolikkaan (ei oo sun vikas, ite sorruin, heikko olen.)

Tultuani kotiin töistä yritin lämmittää mikrossa maksalaatikkoa, mutta se halusi vain räjähdellä siihen helkkarinperhanan suojakupuun, enkä halua syödä ruokaa, joka on vieraillut kaikennähneessä paskaisessa muovissa. Ei kiitos.

Yritin juuri tehdä punnerruksia, kunnes lihakseni (mitkä?) muistuttivat minua todella v-mäisesti, että olen tyttö.

Nyt yritän kirjoittaa blogia, mutta TE KAIKKI olette tartuttaneet minuun tyhjän blogitekstilaatikon-kammon ja ainut vaihtoehtoni tähän on enää se, että lähden tupakalle.

1 kommentti:

aino kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.