eroakirkosta.fi

tiistai 20. marraskuuta 2007

Joulusuunnitelmia Kaikkosilla

Näin viime yönä unta, että alkon setä nauroi minulle, koska ostin pullon gambinaa (koska siinä on kuulemma paras hinta-humalanmäärä-suhde) ja ofeliaa (koska...no en oikeastaan tiedä). Joten aamulla päätin, etten enää ikinä juo, koska saatan vahingossa humalassa käydä ostamassa em. tuotteet ja hävetä seuraavat 64 vuotta.

Kääpikselle tiedoksi, että minä en katso jouluna kännäämistä kieroon. Tänä jouluna yhdessä jonnekkin? Esim. uuteen paikalliseeni? Tai siis ihan sama minne, kunhan olutta on. Mietin juuri jouludokailuni historiaa, ja mieleeni muistuivat seuraavat:

2002 Jossain päin Kalliota, missä tutustuimme kodittomaan brittiin. Tarjottiin sille tuoppi, koska joulu on antamisen aikaa.

2003 Parikkalassa Ravintola Kaakonrannassa joku setä tarjosi minulle hyvin hyvin kylmän jekkubatteryn, mikä oli ehkä mahtavinta juuri, kun oli jonottanut yli tunnin pakkasessa. Thanks.

2004 Tämä vuosi on täysi mysteeri. En muista mitään.

2005 Olimme nimeltämainitsettomassa lähibaarissa, ja jatkot olivat meillä. Baarimikkokin tuli mukaan.

2006 Lostari. Jee. Fisuja. Jee. Taksijonossa laulettiin.

Tänä vuonna kyllä keksitään jotain kivaa. Joo. Jos ei muuta, niin kutsun kaikki meille juomaan salmaria ja kuuntelemaan Rammsteinia.

2 kommenttia:

Kääpis kirjoitti...

mä en kuuntele rammstainii ja salmarii juon vaan munatohvelissa

Kääpis kirjoitti...

nyt mulla olis tietty ollu aikaa kirjottaa ihan homona kaikkee ku toi mun vieressä oleva pappa tippu kärryiltä. Kiva et haluut olla nätti. mä en haluu. mä tykkään olla ruma.