eroakirkosta.fi

maanantai 5. marraskuuta 2007

yök ja pukl.

Jakokaupunkitaudin asioita selittäen; kaikki VOI imee mun lekaa, mulla on vasara koska en keksinyt muuta ja kakku oli hyvää, kun sen söi tiskialtaasta. Ja mua ei hävetä mikään (paitsi se, että kaadoin boolit päähäni kompastuessani), koska mitä ei muista, ei hävetä. Tosi kivaa oli ja kuvia on nyt tarjolla aika vitusti. Mä vielä pohdin mihin asettelen niitä, joten multa voi sitten vaikka kommenttilaatikon kautta tiedustella ne, ketkä niitä haluaa.

Ja niin, mulla oli kokonaisuudessaan ehkä vuoden paras viikonloppu ja nyt maha iha vänkyrällä, koska en edes saanu unta viime yönä. Joten tällä hetkellä houkutuksen kohteita ovat LÄÄKKEET, puklaus ja kyynisyydessä piehtarointi (että maailma pysyisi tasapainossa). Ja on se nyt sairasta olla maanantai aamuna näin hiton hyvällä tuulella, kun kaikki muut kiukuttelee.

Mä kirjotan sitten enemmän, kun en ole näin koomapotilasmainen. Niin.

2 kommenttia:

NärhiA kirjoitti...

tahtoo

Kääpis kirjoitti...

yök ja pukl. on vauvvojen juttuja.