eroakirkosta.fi

perjantai 9. marraskuuta 2007

Sattuuhan näitä. Tekevälle siis.

Otteita aamuisista mese-keskustelustani erään 26-vuotiaan työkaverini kanssa...Kutsutaan häntä nyt vaikka Neiti N:ksi:

kerran kans astuin koiranpaskan päälle kesällä stilettikorkkareilla..no en heti huomannu ja se kierty kantapään alle!!! mulla oli vielä valkoset housut jalassa!! menin ärrälle hakeen paperii ja hinkkasin paskaa pois koron välistä

sitten olen laskenu liukurilla lasinsirun päälle ja meni lasia perseeseen.. terkkari ei meinannu koululla uskoa, kun se katto mun peppuu (pari vuotta sitten) oli marraskuun loppu ja ei juuri lunta

ja sitten mun yhet suorat housut repes kerran perseesta (stringit jalassa)

kerran oon myös menny luennolle, jossa istuin yli tunnin ennen ku tajusin, että ei saatana, oon käyny jo tän kurssin

Kyseinen neiti on myös kerran löytänyt töihin saapuessaan koiran jätöksiä laukustaan. Miten se osaa tämän kaiken, menee Kaikkosen ymmäryksen yli. Toisaalta ei saa ikinä aliarvioida blondiuden voimaa; itsekin olen sen menneen kuukauden aikana joutunut toteamaan.

Pelimies Kaikkonen päätti myös eilen, ettei enää ikinä kuksi kenenkään kanssa. Paitsi ehkä jonkin liettualaisen suojalkapallon pelaajan kanssa, jonka suunnitelmissa on muukalaislegioonaan liittyminen.

Ei kommentteja: