eroakirkosta.fi

maanantai 26. marraskuuta 2007

Työmoraali ja muuta sälää.

Perjantaina oli Kaikkosen töissä havaittavissa työmoraalin puutosta. Siis muutakin, kuin kaikkosen osalta. Hyvänä esimerkkinä oli erään kuljetusfirman kaksikko, joista toinen oli krapulassa (kai) ja toinen kännissä. Tämä känninen haisi viinalle, vonkasi lähtemään kanssaan hotelliin yöksi poreammeeseen ja meinasi sammua vessaan. Kuittasin tilanteen ilmoittamalla olevani naimisissa viroilaisen raksaduunarin kanssa (pidän sormusta oikeassa nimettömässä).

Oma työmoraalini oli huipussaan, kun aloin askartelemaan korttia, jonka tarkoituksena oli olla mahdollisimman mauton. Siihen tuli "kaikkea" ja tekstit laitoin black mail-tyylisesti irtokirjaimista Hesarista. Jes.

Viikonlopusta olen taas tehnyt hyviä havaintoja. Toisin sanoen muistan vain pätkiä sieltä täältä, sillä olen alkoholiongelmainen narkkari. Ensinnäkin en omista enää kissamaisen sulavia liikkeitä, mikä ilmeni kun yritin taiteilla itseni kylpyamme-viritelmästä pois. En suostunut apuun, vaan tahdoin selvitä itse. En ees kaatunu.

Olen virallisesti taas teini. Minun koko naamani on täynnä finnejä (tai no jotain näppylöitä), kävin Highlightissa, pussailemme päivät pitkät ja mielestäni on EHKÄ SIISTEINTÄ EVER olla kundin kyydissä kruisailemassa. Viimeisin tosin on ehkä ymmärrettävää, koska itse olen laillisesti operoinut autoa 4,5 vuotta ja on ihanaa olla kyydissä. Niin, ja voisin nyt tunnustaa, että olin tehnyt fritsun. Kosto-operaatio pelottaa jo valmiiksi.

Vantaalaiseen veteen on lisätty "joku juttu", sillä viime viikonloppuna, kun olin pessyt hiukseni, ne kuivuivat ihme käkkärälle. Ajattelin sen johtuvan vain siitä, että olin shampoonpuutteessa pessyt ne vain vedellä. Mutta eilen tapahtui sama ilmiö. Käkkärälle. Niin.

Lauantaina minä "tein ruokaa" eli keräsin kaiken yhteen mitä löytyi. Eli kuviopastaa ja ES:n tomaattikastiketta (mitä sitäkin oli aika vähän). Toki Gourmet-kokki Kaikkonen käytti myös sipulijauhetta, aromisuolaa ja currya mausteina. Nam. Mielestäni näytin hieman italialaisen mafiaperheen emännältä ruokaa tehdessäni; päällä polvisukat (oikesti tennissukat kokoa 46, jotka koon 36 töppäjaloissani olivat polvisukat) ja t-paita, hiukset pystyssä, hämmentelin pastaa ja keittiön ikkuna oli auki, koska minulla oli tupakka huulessa (lakko menee tosi hyvin, kiitos kysymästä).

Ja sitten vielä nämä, että Viro on ihan paska maa, koska siellä on niin paljon virolaisia. Hmm. Ja että pitää etsiä anonyymien sala nymfojen ryhmä. Siis salaa itseltään olevien ryhmä.

Viime yönä nukuin, lallallaa, noin 4h ja olen töissä vieläkin verkkarit jalassa ja Puman lippis päässä (ja siis tulin jo 7.50, piti varautua ruuhkaan). Pätevää toimintaa, nyt KAHVIA.

1 kommentti:

Kääpis kirjoitti...

sä oot niin vantaalainen mafiosomamma. vantaa = hyi, mafia = mä liityn kans