eroakirkosta.fi

torstai 1. marraskuuta 2007

Addiktoidun

Olen nyt löytänyt tyylikkäästi monen monta ystävää/kaveria/tuttua Facebookista ja kulutan nykyään 90% työajastani siellä pyörimiseen. Loput 10% enemmän tai vähemmän kuluvat tupakkapaikalla. Tosin tänään olin kovinkin reipas ja siivosin kaikki laatikostoni/kaappini, heitin roskiin KAIKKEA, mapitin papereita ja päivitin info-kansiota. Nyt voin hyvillä mielin taas lorvia loppu päivän mm. katsellen rumankomeaa raksamiestä, joka viipottelee tiskini ohi vähän väliä (ei haittaa minua).

Minulla on myös tänään uudet rintsikat, jotka EIVÄT:
a) itsestään aukea joko olkaimesta tai itse lukitusjärjestelmästään (se on vaikea mekanismi)
b) itsestään napsauta kaaritukea rikki vain muutaman kerran käytön jälkeen (ainakin toivon näin)

Olen jo nyt myös fiilistellyt huomista Halloween-kekkeröintiä, mihin en ole vieläkään keksinyt mitään asustusta. Tai siis muuta kuin, että valvomalla ensi yön kehitän itselleni mustat silmäpussit (uuh, scary) ja juomalla huomenna työpäivän aikana ainakin 19 kuppia kahvia ja polttamalla pari askia tupakkaa aikaansaaden jännittävän tärinä-vapina-nykimis-efektin kroppaani (tooosi pelottavaa).

Ja muuten, jos facebook-addiktioni (koneen mukaan olen 34% addiktoitunut, toivoa on vielä) on pelottavaa, ottakaa oppia kollegastani, joka on addiktoitunut Oikotiehen. Suora lainaus mesestä kollegaltani: ja sit musta on tullut ihan oikotie-riippuvainen!! Oon kokoajan siellä refreshaamassa sitä vuokra-asuntosivua.
Mutta minulla ei ole varaa tuomita, itse olen täysi narkkari paracetamolin ja burana capsien sekakäyttäjänä.

Ei kommentteja: